älskling, vad tänker du på?!

nu går det jävligt utför för mig! det är inte helt ok att jag ligger hemma o gråter till fab-five. kom igen.
okej att jag feberyrar men vad fan.  vad kommer här näst?! usch det vill jag inte ens spekulera i. ahhh jag håller långsamt på att förvandlas till den tjejigaste tjejen i sverige. snart kommer jag inse att jag vill ha barn o att jag ska ha ett storslaget bröllop med 200 gäster 10 brudtärnor klädda i lila klänningar. ha två små jättegulliga blomsterflickor o ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. näe nu måste jag gör något icke kvinnligt.

porrsurf blir nog bra. eller huliganslagsmål kanske
harä//b 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahahahahhahaa, kolla, det stämmer, du är grov. mitt inlägg i våran, inte fullt lika fashonabla blogg, stämmer!



2008-11-01 @ 00:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback