yo soy

jag och bella är så roliga va. men det vet ni ju redan. men i alla fall, vi är så roliga att när vi gör vår spanskaläxa, så skriver vi meningar som typ: "jag är kåt" "jag är för full så du vill inte ligga med mig" "jag är en man, du är en kvinna och natten är ung" asså vi tänkte ju att vi ska ju lära oss spanska inför vår resa och då kan man lika gärna lära sig användbara uttryck. så då skriver vi såna lite roliga och spexiga meningar. för hoho de kommer ju vara användbara på vår resa lixom. haha vi garvar för oss själva när vi skriver våra roliga meningar.

men så idag. då var ju bella sjuk. och jag går på spanskalektionen. med mitt papper med alla 50 meningar vi formulerat. och alla var ju lixom inte roliga och jag råkar glömma bort att vi skrivit dem. så jag lämnar in pappret. och tänker lixom, ja där lämnar jag in spanskaläxan, vilken duktig elev jag är. men sen, sen när jag lämnar skolan och beger mig hemåt inser jag ju att fuck, jag har lämnat in ett papper där det står "jag är kåt" på. på både spanska och svenska.

och läraren lär ju inte tänka: oj, va rolig hon är den där petra!

/petra "rolig som få"


Kommentarer
Postat av: Martin

om det är någon tröst så tycker jag att det var roligt.

2008-10-30 @ 12:29:47
Postat av: hanna

haha :) jag lovar att bella blev sjuk bara för du skulle göra bort dej ;)

Postat av: Tomas

Haha, ja det var faktiskt väldigt roligt och jag lovar att det är bra mycket roligare läsning en 30 st "Hola me llamo Tomas trabajo con conserje" vilket förövrigt är den enda spanska jag kan som inte involverar fula ord...

2008-10-30 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback