gästblogg: linn den eviga härskaren och källan till allt gott i livet

Jävla as till skitbloggare er vad ni är! juste jag snackar med er, bella och petra!
Jag tar mig an ett gästbloggsinlägg för att ni är så sinnessjukt dåliga på att uppdatera. Imorgon har ni inte uppdaterat på en vecka.
Har dom inte datorer i Istanbul, petra?!?!?!?

Jag har jordens största blykeps på mig idag. Igår var vi på fasching. JAg höll fanan högt och blev kalas. Jätteglad, ramlade runt och satt på BK och diskuterade om att få ett kycklingben i halsen och sen aldrig bli sig lik!! Bajs för det!!

Sen åkte jag hem till kära gamla puckeln, här har jag inte varit på aplänge. det firade med att slänga ihop en sån sjukt förträffligt god pasta carbonara till bellton för cirka 30 mins sen.

HEJDÅ!!!

Gå in på min blogg istället för den här skiten:
www.cobrasnake.com är adressen. (typ)


PUSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!11ett



update (och nu är det petra vid tangentbordet):

näää nu lackar jag fan. här är man borta i typ inga dar alls. och redan så låter du andra gästblogga! wtf bella! linn har ju en egen jävla blogg! jag har samlat på mig en hel del material, bloggmaterial alltså, på min lilla resa. tänkt att när jag kommer hem så ska jag ge dem ett brutalt jävla detaljerat inlägg om turkisk magdans, taxispringnotor, ukrainska sjömän och fulla kollegor. men fuck you!! det blir inget med det! hör ni det?! det blir inget blogginlägg! eller ja, linn kan ju skriva nåt om typ vad hon ätit på sistonde. det är ju kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback