vi har så sjukt olika definitioner på collhet, det här sjukt ocoolt!

i söndags hängde jag med min/vår gode vän linn linkan ogelid. mycket trevligt var det. Det går inte riktigt att undgå ett den kvinna har en rejäl släng av mundiare.
 
vi palerade vår framtid och kom bla fram till att hon ska ner till Buenos Aires när jag o jetra är där! Otoligt pepp och för att stämningshöja lite extra när vi kommit på den briljanta idén va vi ju tvungna att lyssna på lite argentinsk musik.  O visst fan är far ogelid en man att lita på, för vem har inte lite argentinsk musik hemma?!


när vi väl hade lyssnat ett tag o hamnat i rätt mode kom vi på att det var lite tråkigt att vi inte förstod va kvinna på skiva sjöng.
det är ju ganska värdo o  för att citera linkan.
"hon lär ju typ sjunga, 
-jag gick till markanden o köpte en vurre med bröd.
men det är ju sån mystetik och sexighet i det ändå"
 
faktum är att det stämmer, jävligt porrigt med en vurre o bröd. Okej kanske inte just en korv med bröd men om det va de hon sjöng va de fan den sexigaste vurren jag hört talas.


tur är det ju aif att petra o jag startar vår spanska kurs nästa onsdag. för om det nu är en jävla vurre hon sjunger kanske det inte är den bästa av låtar.

blaha blaha


//bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback