insikt

kom på en grej. bibliotek är ju bäst! (ok... min morsa är bibliotikarie, men alltså alla borde inse hur fucking amazing bibblor är!!)

man kan lixom låna skivor! fatta. okej att det är hur jävla enkelt som helst att ladda ner ett album nuförtiden, men hur ofta laddar man då ner nåt som man inte alls har koll på? alltså såna där gamla sköna grejer. eller grejer som man har koll på, men typ glömt bort. eller hur ofta ser man ett snyggt skivfodral o bara den här laddar jag ner! nä juste, man ser ju inga skivomslag nuförtiden! men det gjorde jag igår. då gick jag nämligen till det där ungdomsbiblioteket vid medis, ni vet det där som man inte hittar in i för det är bara en massa text på glasväggarna överallt och man vet inte var dörren är... men jag hittade iaf in och utöver all manga fanns där även en massa skivor! gratis! typ stå där och bläddra. alltså fysisk, med mina händer bläddra bland olika artister. och sen inte behöve punga ut ett enda öre! über ju!

så idag, denna helvetes dag då jag bara velat mörda alla, (eller mest en jävla kukgubbe som tror att man typ kan upphöra med allt man håller på med och bara tillfredställa hans behov! (uuueeew, insåg hur gross det där lät, men ni fattar hoppas jag.) DÖDÖDÖDÖDÖ GUBBE DÖÖÖÖÖ!) har jag kunnat poppa björk, michael jackson och good ol' feven. hur sweet som helst!

sen en till sak man kan göra på bibblor. FILMER! man kan hyra för typ hur lite pengar som helst, och ibland tom låna! och det brukar faktiskt vara ett bra utbud. inte speciellt stort. men bra. och lite konstigt. typ mörka och djupa franska filmer. which we love! eller hur, visst gör man det, man förstår inte ett skit. men jävligt bra äre!

nä.. nu ska jag inte äta den sista bullen. för den var redan upäten! fuck vilken dag.

tur att jag får kirra lite musik till den där festen ikväll då. och då blir det nog inte björk, utan snarare typ, ja se nedanstående inlägg.

PUSSHEY!

ps. man kan låna böcker på blibliotek oxå. de har jättemånga. ds
pps. det är oxå gratis. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback