bekräftelse någon?

jag har ett tips för er alla som är i behov av lite bekräftelse. och egentligen, vem fan är inte behov av det?!?

klipp av håret! asså ordentligt kort. det är en sån jävla grym grej, du kommer få så brutalt mycket komplimanger. på riktigt, av alla! plus av bruden i bageriet, städerskan och fyllegubben på hörnet. du kommer inte kunna gå en meter utan att någon nämner din snygghet! detta förutsätter iofs att du passar i kort hår. jag gör det. skojar inte. jag vill bara hem och runka till min egen spegelbild just nu. och jag är inte ens lesbisk. fattar ni hur förbaskat läcker jag är nu? precis, dödsläcker!

men vet ni vad det bästa är? att mina kompisar också är dödsläckra! så jag behöver inte vara orolig för att de ska bli avundsjuka på min snygghet! gött!

tjing på er.

/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback