09.04.26

igår var nog den vackraste av dagar. jag pratar inte väder, det var ju också vackert men nej. jag talar ju självklart om den internationella vaginadagen.  eftersom jag aldrig firat den tidigare visste jag ju inte riktigt vad jag skulle göra men jag borde kanske gått hem o runka fiffi istället för o ha suttit på jobbet och va bakis som ett arsel. 

Frågan är ju: vad gör man på självaste fittdagen?
luftar den o springer runt halvnäck? trimmar den lite, typ kirrar en brassevax , piercning? en avgjutning eller kanske bara ser till o få den penetrerad? tips, någon?

ja, till nästa år ska jag fan se till o fira rejält. åtminstone förtära en fitt-bakelse.



//b

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser till att den är jävligt nöjd exakt hela dagen!

2009-04-27 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback