jag bejakar min unikitet. det finns bara en av mig i all tid. jag vägrar förminska mig genom att jämföra mig med andra. jag är helt unik och därmed ovärdelig.

ringde precis ett sånt där kukhuvud till gubbe. ni vet, en sån där som utan att man riktigt förstår hur, kan trycka ner en totalt. först lackade jag på mig själv för att jag lät mig påverkas. och för att jag inte kunde ge svar på tal innan han lagt på luren i örat på mig.

men sen, sen kunde jag bara götta mig i det faktum att han inte fått fitta, eller kuk för den delen, på typ evigheter. och om han på något jävla vänster skulle få lite, så skulle det ju fan bara bli en gammal torr fnasfitta som serverades! alternativt en hängig pung stinkades av hundra års svettproduktion! då mådde jag lite bättre.



och ett samtal senare får jag ännu en gång bekräftat att människor som är blessed med en punani är så grymt överlägsna.

/p 

Kommentarer
Postat av: bells

andas.

2009-04-28 @ 16:34:02
Postat av: Lövet

Å kniiiiip. Vad hände med planerna på en KM?

2009-04-28 @ 22:08:47
Postat av: petra

haha, ja juste fan. vi får gå till afrodites nån dag o köpa på oss lite förnödenheter!

2009-04-29 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback