hacer el amor

det osar fan sex i denna kontinenet! alla idkar! tarantellorna. santamontesarna. tapirerna. kackerlackorna. grannarna. gatumusikanterna. restaurangbiträdena. you name it. alla har fanimej sex!

men.

ett litet undantag.

VI!

vi, de tvá författarna till denna eminenta blogg. vi. vi idkar EJ! vi växer fan igen. och förra veckan växte vi BOKSTAVLIGT talat igen. utan rakhyvel var vi för i helvete som den djungel (amazonas) vi befann oss i! det enda vi kunde göra va att lâna viktors machete för att ansa de mattor av hâr vi byggt pâ oss. men nu, trots denn stig vi skapat, är det fan ingen som hittar fram till skatten!

HELVETE!

hoppas ni har det bra där hemma!
puss //b&p


Kommentarer
Postat av: ullis

hahahaha.underbara metaforer. hoppas ni har det grymt

2009-02-05 @ 16:47:32
Postat av: Frugan

herregud vad jag skrattar, nu har ja värk i magen. ni är störda i huvudet och sjukt jävla bra på att skriva! hahahahahahah

Fan nu insåg jag hur mkt ja saknar ert störda beteende tillsammans! hemkomst fest är på schemat!

btw så är det fullständig torka här hemma också.

Postat av: flingan

bra blogg, tjejer.

2009-02-13 @ 15:27:32
URL: http://sirpas.blogg.se/
Postat av: jim

Herreminjävlagud! Gapskratt* När jag läser dehär inser jag hur knasiga ni är, men jag saknar er ändå.

2009-03-16 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback