hacerse pajas

update fran quito:

bella kunde inte sova. trots vanan av gokande grannar, genomled hon en helvetesnatt. paret i rummet bredvid knulla satan halva natten! efter en lang diskussion kom vi fram till att hon maste ha fejkat. ingen later sa javla mycket, sa in i helvete javla lange!!!! inte for att petra har nagot att saga till om i detta fall, hon sov gött hela natten! ooooooh vi gjorde ett ÖÖÖÖÖÖÖ!! ¡estupendo! 

vi förtärde en muy skum vurre i torsdags. det var chirre pá. krossad sádan. majjjo, senap, oidentifierbar röra, gröna smá grejer... muy konstigt. men brödet, el pan, var gött.

vi skulle kunna snacka bajs i all oändlighet men vi besparar er frán detta.

¡Adiós amigos!

/p&b

Kommentarer
Postat av: linn miss u!

linn ogelid behöver kod till eurocard, jag repeterar:

linn ogelid behöver kod till eurocard!

försökt och svettats, smsat utan framgång till och med!

om ni ser det här så e-breva mig pronto.

och så önskar jag er all lycka och välgång och att bella får sova en hel natt, eller tja, få sig ett nyp själv kanske. HEHE.

som sagt, maila mig PETRA KOPP! PUSS ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!



btw så har jag haft en helt förfärlig dag på jobbet, verkligen helt hemsk! och sen så har det regnat varje dag som natt sen ni åkte. från himlen alltså, inte mina ögon (eller bara lite!)



ps. på vi i horan fick jag efter lång dealning med kassörskan köpa på signatur, efter att ha slagit fel kod! måste ha kod till brötchenet imorn. sayonara! ds.

Postat av: Åsa

Saknar dig/er massor redan! Linn är nya sambon, hon lär ju inte nå upp i din nivå, men det är bra med sällskap!



Iaf Bells ha underbart, du me P.



ILY

2009-01-26 @ 18:22:51
Postat av: Åsa

Saknar dig/er massor redan! Linn är nya sambon, hon lär ju inte nå upp i din nivå, men det är bra med sällskap!



Iaf Bells ha underbart, du me P.



ILY

2009-01-26 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback