dajareja

laktos förpestar min tillvaro. min mage är skev o jag har inte deffat på tre dagar, undrar hur mkt bättre det kommer bli när  vi beger oss till diaréns kontinent?!  BY THE WAY  bör ni spana in vår resdagbok "12 veckors kbt mot bajsfobi" när vi e borta! där utlovas rumsren läsning, till skillnad från här. men kära vänner misströsta inte. självklart kommer vi blogga här under tiden vi är borta!  vi tänker ju inte låta någon annan penetrera er aura.
 
när vi ändå är innenpå bajstemat tänkte jag bjuder på en bild där min syster mycket njutfullt defekerar. varsego.


baj baj bajskorv
//b


Kommentarer
Postat av: Lövet

HAHAHAHA. Ida ser ju glá ut!

2009-01-15 @ 22:12:45
Postat av: linn

jag har hört att hon på bilden har badat bajs

Postat av: bajsmänniskornas coola kusin

svar: JA, hon har badat i bajs. jag har bildbevis på min vägg! dock grisbajs...

2009-02-02 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback