ring klocka ring

nytt år o jag måste klippa mitt hår.. det är nu man ska sumer det gångna året o bahhh shit va kul vi har haft. tur att vi har förberett en lista dåå

2008 var året då:
thailand o idre avverkades
berns var stammisstället
jag tog mitt pick o pack o flyttade till södermalm
blev kär, på riktigt
åt jävligt mycket indiskt mat
fyra fitta fittor "föddes"
fyllde 20 barre
bokade sydamerika o slavade för 2009
krökade på varm o kall äppelvin
hade mitt livs bästa sex
jag blev spansktalande (okej gick en kurs iaf)
ännu en gång blev förälskad i en svensk hiphopare
hade de bästa av söndagsmiddagar

okej, några (ganska många faktiskt) av de ovanstående gäller ju även för mig, men här kommer min (petras) lista

tyskland, turkiet o sydafrika besöktes
jag jobbade heltid. hela tiden
f12 var trappan
jag gjorde ett nose job
hade de bästa av bakisdagar
bosatte mig i sandsborg
hade kanske inte mitt livs bästa sex, men jag hade faktiskt sex. ibland. och inte bara med mig själv. faktiskt.
upptäckte kuduron
uttrycket deff myntades (finns även i verbform - infinitiv: att deffa)
jag gick runt i ett par muffiga tights

//b&p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback