seriös

tänkte mig att, nu så här efter att bloggen fått vila lite, starta upp den med en lite mer allvarlig och seriös approach. börjar med ett nytt utseende. visst skulle man nästan kunna tro att vi är två friska människor när man kollar på bannern? eller hur?!! typ, där har vi två tjejer man kan lita på. de är lugna, sofistikerade och gillar att sitta på en bergshäll i motljus. dessa två vill man ju bara lära känna, ha djupa diskussioner med och framförallt bli inspirerad av. hujeda mig alltså.

denna blogg kommer från och med nu bli bottenlös.

bella är du med mig eller?

/p

Kommentarer
Postat av: ullis

det är för dåligt! uppdateringen, va hände?

2009-07-04 @ 16:21:23
Postat av: Tomas

Det är väl uppenbart vad som har hänt; Dom har blivit seriösa!



Ironikern i mig hoppas nästan att ni lägger ner bloggen, för det här inlägget skulle bli ett jättebra sista inlägg, eller inte?

2009-07-05 @ 20:55:00
Postat av: fia

Vafan händer härå inte mycket nähe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback