kanin

förlåt men jag måste säga det. jag är så brutalt jävla överkåt just nu. känner mig som ett jävla djur som bara måste bonka på något snart. helst nu.

jag har ju gått i flera veckor och inte velat idka pga skogen jag har över hela kroppen. men nu ska ju den bort och då har jag inget att skylla på. men alla vet ju vad som händer när man gjort sig "fin" aka slitit med rakhyveln i tre timmar alternativt fått håret, samt en del hud, bortslitet av en okänd kvinna... precis! ingenting händer! eller du får ju inte ligga i alla fall!



så, vad ska jag göra?
det kanske är dags att smeta lite sekret bakom öronen och gå ut en sväng på stan...?

/p

Kommentarer
Postat av: linda

åååh va jag käner igen mig!!!!!!!

2009-05-31 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback